След ремонт,шлайфане на главата и клапаните като я сменихме и сглобихме вече мотора не работи добре на газ-с газов инжекцион е.Като дадеш газ о колта претриса и има леки гармежи,което преди го нямаше.Веригата беше вързана от старата глава и след свалянето на старата глава валовете бяха точно на белезите ,след смяната с друга глава и сглобяването и реглажа на главата в фирмата на Хладилника единия вал е с точен белег ,а другия вал е с 2 мм разлика от белега.Долу неможахме да намерим белези на коляновия вал за точна настройка,как да подходим за да направим точната настройка
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как се прави центровката на веригата на 1,8 8 клапана
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеТрябва 1-ви цилиндър да е на ГМТ и двата разпределителни вала да са на белези - това е моя спомен за зацепването на този мотор!
Ако греша - поправете ме.Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT
Comment
-
Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщениеТрябва 1-ви цилиндър да е на ГМТ и двата разпределителни вала да са на белези - това е моя спомен за зацепването на този мотор!
Ако греша - поправете ме.
Comment
Comment